.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű 1 év –ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2112 Veresegyház, Fő út 35.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
Ellátandó feladatok:
A főépítészi feladatokban való közreműködés, előkészítés: hatályos településrendezési eszközökkel (településfejlesztési koncepció, integrált településfejlesztési stratégia, helyi építési szabályzat, szabályozási terv, települési arculati kézikönyv és településképi rendelet) kapcsolatos adminisztrációs munkák. Részvétel a településrendezési eljárások lebonyolításában. Településképi bejelentési és kötelezési eljárások lefolytatása és az ezzel kapcsolatos feladatok ellátása. Helyi védelem alatt álló épületek önkormányzati támogatással megvalósuló felújításához kapcsolódó feladatok ellátása. A polgármester hatáskörébe tartozó hatósági bizonyítványok kiállítása, telekalakítási szakhatósági állásfoglalások készítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Főépítészi ügyintézői tevékenység.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Veresegyház Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek Közszolgálati Szabályzata, és a Veresegyház Város Önkormányzat Képviselő-testületének 28/2012. (VIII. 4.) számú önkormányzati rendeletének az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Főiskola, vagy egyetem (Felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés),
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Önkormányzati területen szerzett legalább 5 év szakmai tapasztalat
Építéshatóságnál vagy építésügyi területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Szakmai önéletrajz (87/20019. (IV. 23.) Korm. rendelet szerinti)
Iskolai végzettség(ek)et igazoló okirat(ok) másolata
Hozzájáruló nyilatkozat a pályázatban foglalt személyes adatok kezeléséhez
Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló irat)
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. február 26.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Gregus Hajnalka humánpolitikai referens részére a gregus.hajnalka@veresegyhaz.hu E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 5.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.veresegyhaz.hu
NeoSoft Informatikai Szolgáltató Kft. 2015 ©. ALL Rights Reserved.